miercuri, 12 noiembrie 2008

Saru'mana mama

Astazi e o zi speciala o zi deosebita. E ziua mamicii mele. LA MULTI ANI MAMICO!!!
Iti doresc din suflet Multa sanatate, Fericire, Multi ani sa-mi traiesti, sa-mi ghidezi pasii pe acest pamant si sa ti se indeplineasca toate dorintele.Ma gandeam zilele trecute ce as putea sa-i cumpar mamei mele ca si cadou dar am realizat ca nici un cadou nu ar fi suficient pentru ca ea merita tot ce e mai bun si frumos pe acest pamant. Ii datorez atat de mult insasi viata, faptul ca traiesc, ca am devenit un om responsabil, ca sunt fericita, ca sunt un om onest i le datorez tot ei. Nu cred ca voi putea sa-i ofer nici pe jumatate din cate mi-a oferit ea mie.Poate ca si cadou recunostinta vesnica amestecata cu o iubire infinita, cu un respect nemarginit si cu dorinta de a o pretui mai mult. SARUT MANA MAMA!!!
Mama e sufletul meu, e soarele care rasare in fiecare zi pe cer si persoana care ma ocroteste, ma face sa ma simt copil la orice varsta iubindu-ma neconditionat. Mama e cea care m-a invatat sa am incredere in mine, sa renunt la pesimism alungandu-mi tristetea si stergandu-mi lacrimile. Eu cred ca fiecare din noi ii este dator lui Dumnezeu pentru faptul ca ne-a daruit o mamica. Ea e ingerul din viata noastra, e omul ce ne ocroteste, ne ghideaza pasii, ne da sfaturi bune, ne strange la pieptul ei si cu mainile ei calde ne mangaie fata ajutandu-ne sa uitam tot ce e rau. O ador pe mama datorita faptului ca a avut si are o infinita rabdare, pentru ca a infruntat de atatea ori necazuri si boli grele, fiind o adevarata luptatoare, un om care nu se plange si care mereu, indiferent de problemele mari pe care le are, e acolo si ma sustine, imi arata cand gresesc si ma felicita cand reusesc. E o senzatie unica atunci cand mama ma cuprinde in brate, ma invaluie cu toata fiinta ei ca si cum as atinge aceea lumina divina, ca si cum sufletele noastre ar bate la un ison sau ar fi unul singur, ca si cum jumatate de inima ar fi ea si eu cealalta, s-ar uni si ar forma dragostea vesnic. Mama intotdeauna ma va ierta, imi va zambi cu surasul ei cald si-mi va atinge inima. Intre mine si mama e o legatura speciala, fara a fi nevoie de cuvinte, de priviri sau altceva. E de ajuns doar sa ne avem in preajma una pe alta si totul e perfect.
Multumesc mama draga si scumpa pentru tot ceea ce ai facut pentru mine, pentru faptul ca mi-ai dat viata si pentru toate sacrificiile pe care le-ai facut si le faci ca mie sa-mi fie bine. TE IUBESC!!!

O mama este cea care poate lua locul tuturor, dar al carei loc nu poate fi luat de nimeni. (Cardinal Mermillod)

Mana care impinge leaganul este mana care conduce lumea.

Nu exista un om mare care sa nu fi avut o mama minunata.

Mama este numele lui Dumnezeu pe buzele si in inimile copiilor.

Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare.(Honore' de Balzac)

Inima mamei este sala de clasa a copilului.(Henry Ward Beecher)

Dumnezeu nu poate sa fie peste tot si de aceea a creat mamele.(Anonim)

Niciun comentariu: