miercuri, 19 noiembrie 2008

La Multi Ani, Mickey Mouse !!!

La multi ani Mickey Mouse!!!Cati dintre noi nu am crescut cu personajele create de Disney? De aceea merita sa-l sarbatorim pe cel mai grozav si cunoscut soricel din lume care ieri a implinit varsta de 80 de ani. Mickey a cucerit inimile spectatorilor din intreaga lume. MICKEY MOUSE - cel mai faimos personaj al lui Walt Disney, si-a facut debutul pe ecran la data de 18 noiembrie 1928 ca star al primului desen animat ce avea sunet "Steamboat Willie".O data cu el au aparut multe alte personaje atat de indragite: Minnie Mouse, Goofy, Pluto, Donald Duck si multe altele...

In 1932, activitatea lui Disney a fost premiata cu un Oscar pentru crearea lui Mickey.

La data de 18 noiembrie 1978, in onoarea celei de-a 50-a aniversari, a devenit primul personaj de desen animat onorat cu propria lui stea pe „Hollywood Walk of fame”. Mie una mi-e foarte drag Mickey Mouse pentru ca am crescut cu el, era personajul care ma amuza cel mai tare fiind foarte dragalas.De fiecare data imi aduce aminte de copilarie si pot spune ca si acum cu drag prefer sa urmaresc desene cu el pentru ca ma binedispune.


2 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

I love Mickey too!

Helene spunea...

Este asa de scumpic cu urechiusele lui. Imi plac desenele cu el. Chiar si acum, cand am trecut demult de varsta copilariei. Dar nu conteaza, in sufletul fiecarui om se ascunde un copil.